måndag 12 maj 2008

telefon, telefon, telefon!

telefon är nog det genomgående temat för helgen! varit i telefon med matilda mer eller mindre hela tiden, vilket har varit sjukt trevligt :) älskar verkligen henne ^^ denna underbara varelse gör mig glad, gladare och gladast! det är lite jobbigt bara att hon bor så långt bort, östersund nu när hon pluggar. men vi pratar ju i telefon varje dag, och camar varje dag, vilket gör det något lättare. dessutom ska jag ju upp till farmor och farfar och jobba i sommar, och kommer då närmare henne eftersom hon ska jobba på en gård inte så jätte långt därifrån, och när hon är ledig skall hon vara hemma i ludvika, som bara är en halvtimmas biltur ifrån farmor och farfar, vilket är jätte bra! :D hur smidigt som helst ^^

annars idag, måndag 12/5, har jag inte gjort så mycket. har varit på arbetsförmedlingen och registrerat mig som arbetssökande i fagersta regionen (vilket innefattar fagerst, skinnskatteberg och norberg) se om man får något bättre erbjudande under sommaren, om inte så jobbar jag nog som "trädgårdsmästare"/cafébiträde hos farmor och farfar. sen har jag varit iväg till banken och satt in lite pengar, och sedan posten för att skicka iväg ett trevligt litet paket till matilda :) ska bli kul och höra hur hon reagerar ;) har även pratat i telefon med matilda ett tag idag, som vanligt :P hehehe.

försökt skriva ett arbete om hippies, vilket inte gick så jätte bra, så ska hitta på någon dum ursäkt till baatz imorrn. hehe. tycker jag låter jätte bra ^^

dagens låt(ar):
The Breeze The Breath - The Plans


Andrew Lloyd Webber - The Point of No Return

(tillägnar till matilda :) )

C.U.S!

1 kommentar:

Anonym sa...

awww