söndag 18 maj 2008

helgen...

...har varit ett bra test. har haft helt telefonfritt med Matilda. känns riktigt konstigt. asså. jag blir lite små galen snart känner jag! men men. får stå ut tills hon kommer hem från uppsala iaf! annars är det bra! har inte gjort ett piss typ. var ute och gick långpromenad med emme igår. sen umgicks ja me lite kompisar i fredags. och nu sitter jag och försöker knåpa ihop ett satanist arbete! hurra för mig som inte kan planera ett piss!

om två veckor exakt idag sitter jag någon helt annanstans än här, hemligstämplad information så detta får ingen veta försän jag är på plats! moahahahaha! elak jag är. absolut INGEN får veta vart jag ska bege mig! förutom 2-3 stycken invigda i komplotten! that's right! :) ska bli skönt att komma här ifrån kan jag ju meddela! borta drygt en vecka kommer jag vara. kommer komma hem i perfekt timing för studenten! ^^

C.U.S

Inga kommentarer: