torsdag 29 maj 2008

resesjuk

nu är jag så jävla taggad på att dra! bara packningen som skall till, sen kan jag bara sticka. fast måste tyvärr vänta tills lördag då förbindelserna jag ska med går >__< jävla skit grej! jag vill åka NU, nu och på en gång! vill snarare vara där NU, nu och på en gång! är inte framme försän om tre dagar! kommer fram 07:36 på söndag morgon, och jag åker här ifrån klockan 12:25 på lördag. drygt 19 timmar ska jag vara på resande fot, sen får jag äntligen krama och pussa på min älskade mattis :)

hehe, pratade med henne förut förreste, då hon inte var helt nykter, hon svarade med "hej älskling" vilket jag tyckte va hur härligt som helst att höra från henne :D det värmde verkligen :)

hur som helst. nu är det den 29 maj klockan 01:01, vilket den här bloggen inte fattar. så därför skriver jag det! sitter och lyssnar på In Flames. just nu från deras nyaste alster, A Sense of Purpose samt EP:n The Mirror's Truth. det är hur jävla bra som helst! inte lyssnat ordentligt på evigheter typ! känns det som iaf. är säkert bara max 2 veckor sen men ändå :P nu kan jag verkligen inte vänta mer på att se dom live! så jävla avis på dom som ska få se dom senare idag >__< däribland Malin! morr :'( JAG VILL TILL GRÖNA LUND OCH SE IN FLAMES FÖR HELVETE! någon som kan köra mig dit och betala för mig och sedan köra hem mig till Strömstad igen!? (A)

jag har förresten haft sista lektionen... EVER! no more school for me! eftersom att jag är ledig nästa vecka så har jag ju inget mer, dessutom utgår resten av lektionerna den här veckan. sista lektionen jag någonsin hade var religion (which sucks!) i en dryg halvtimme där vi diskuterade i en liten grupp på 6 personer om lite olika moraliska och etiska problem. det var den skolgången det. sen får vi la se efter ett sabbats år nu om jag fortsätter att plugga eller om jag sätter igång med hårt arbete och satsar på musik istället!

Matilda: ai shiteru!

C.U.S!

Inga kommentarer: