tisdag 13 maj 2008

jag mår...

... inge vidare just nu. varför vet jag inte. det har varit så bra hela dan, och nu helt plötsligt så mår jag inte särskilt bra. jag tror inte att psyket är det bästa med mig, även fast jag just nu innerst inne egentligen är väldigt lycklig. det finns väl en del saker för mig att ta tag i fortfarande skulle jag tro. får nog gå upp till min bror på kyrkogården nu någon dag, bara jag, iPoden och mina tankar. Matilda också förstås, i mitt hjärta! där bär jag alltid med henne. hon är helt underbar! jag har det bra som har dig! <3 love you now and until the end of it all!

lite the breeze the breath hjälper till för att lätta på stämmningen något, men inte mycket. mår fortfarande inte jätte bäst. men är nog över tills imorrn!

detta jag känner är verkligen verkligt. aldrig varit verkligare känslor än nu! älskar dig Matilda Fernholm!

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm here.. Always and forever.. Love you