måndag 19 maj 2008

jag är dum i huvudet

gaah! så sur man kan bli på sig själv!!! jag är så där lite smått dum i huvudet verkligen! nu förstördes alla planer bara för att jag säger några ord för mycket! dumma dumma dumma mig!! det jag skrev tidigare gäller inte längre. bara för att jag har för stor käft! om två veckor sitter jag som sagt inte här, jag sitter i östersund då, hos Matilda! <3 men som tur är verkade hon glad i alla fall! vilket är det enda positiva som kom ut ur att jag försa mig. hehe.

men nu till något helt annat. såg något hemskt nyss, nåt som var jävligt magstarkt. djurplågeri av värsta graden är ju uschligt! fanns en preview på en film på youtube som var sjukt hemsk bara den, så undrar hur själva filmen är! ni som inte tål hemskheter och djurplågeri, speciellt inte jävligt magstarka saker skall inte se på videon här nedan! VARNING! VARNING! VARNING!



C.U.S!

Inga kommentarer: