söndag 25 maj 2008

one week to go

hej hopp i lingonskogen! eller nåt. bajs kanske?

har inte skrivit på nästan en vecka nu. så vad har hänt den gågna veckan? typ absolut nada. jätte tråkigt faktiskt. har haft prov i biologi i torsdags, redovisning i miljöpolitik i fredags, såg på MTD's teater i fredags. sen igår så hade man Resident Evil kväll med Tony, skitkul! började spela om på RE4 och vi såg RE: Extinction som är lätt den bästa RE filmen to date. den slutade på ett sådant sätt att det måste komma ännu en film i den serien! exciting :) sen kom morsan hem i torsdags, vilket var ganska kul, kunde iofs klarat mig en vecka till utan henne. jag klarar typ faktiskt inte av henne. det har varit så i några år nu. hon har bara blivit jobbigare och jobbigare. ska bli skönt att flytta här ifrån!

har installerat om datorn har jag gjort. den började sega som fan så kändes som att det behövdes. funkar inte lika bra som den brukar ändå. skit jobbigt. men men. den funkar iaf så det ska man ju vara glad för!

sabaton och falconer är två jävligt bra band. suttit och lyssnat på dom mest hela dagen, när jag inte spelat MGS: Twin Snakes (MGS = Metal Gear Solid) som jag också börjat om på. verkligen jätte kul att spela gamla spel igen! MGS varvade jag för nåt år sen, det är verkligen ett mästerverk. TVspelens hollywood film! :) sen när jag varvat det igen ska jag fortsätta med 2:an som jag aldrig har spelat någonsin, och sedan med 3:an som jag spelat lite på, men ska börja om så man får med sig hela storyn. får se hur lång tid allt detta tar, men tid kommer jag nog att ha. Zelda ska man väl också börja att spela lite igen tror jag. men den tiden den sorgen :P

om en vecka från nu så ligger jag bredvid älskade mattis <3

nej. dags att få saker och ting gjort så man kommer i sängs!

C.U.S!

Inga kommentarer: