lördag 10 maj 2008

älskad?

det känns riktigt bra att vara älskad av någon som man faktiskt älskar tillbaks. det är en trevlig omväxling i mitt liv som jag absolut inte är van vid. vet inte när jag kände den här känslan sist. måste varit någon gång 2004 runt där. ett jävla tag sen i alla fall. tänkt att man kan gå från att må så pass dåligt som jag faktiskt mådde, till att vara på toppen mer eller mindre. det är skönt som fan.

ska söka jobb i fagersta och skinnskatteberg nu i sommar, och till hösten. allt för att komma nära. hade aldrig tänkt på det försän hon föreslog det! det är ju hur smidigt som helst, och riktigt praktiskt! jag kommer hemifrån (yay!) och jag kommer närmare dig (ännu mera yaaaaaaay!!!). det är ju helt jävla otroligt bra!

på onsdag bär det av till göteborg igen. då jag ska sova hos mr. olle swärd och morgonen därpå bär det av till studio fredman för att spela in sång på låten "come nothingness". läskigt, men jag längtar som fan! ska spela in tillsammans med en ytterst känd producent inom metal, och speciellt gothenburg scenen som jag anser att vi tillhör, gitarrist och skapare av bandet Dream Evil... *trumvirvel* ...Fredrik Nordström! det ska bli så jävla nice! låten tillägnar jag matilda! tack för att du finns :)

annat nytt i musikväg: sabatons nya skiva "the art of war" är grym som fan! underbar skiva. recension på sound of metal kommer så småningom. ett måste för alla metal fans! speciellt för dom som gillar ett gött sound, tunga riff med mycket catchy melodier och refränger. mäktigt som fan!

dagens låt: sabaton - the price of a mile

Inga kommentarer: