torsdag 15 maj 2008

studio fredman

i morgon var det äntligen dags då. dags för mig att äntra studio fredman och spela in "come nothingness". det ska bli grymt kul! farsan och jag åker imorrn klockan 8 på morgonen. ska vara i hyssna klockan 11 senast. låten kommer att dyka upp på mysbajsen på söndag! mer information om det då!

känns verkligen underbart härligt att ha någon så underbar person som Matilda vid sin sida (dock inte fysiskt, men alltid med mig i tankarna och i hjärtat). tänkte nu använda mig av ett citat som även hon använt sig av idag. ett citat från filmen "moulin rouge", "The most precious thing is to love and be loved in return". så sant så sant! det är verkligen det bästa som finns. att älska, och då bli älskad tillbaks. har ärligt talat aldrig känt att jag verkligen älskat någon i mina tidigare förhållanden, men nu gör jag verkligen det. det känns egentligen overkligt att vara i ett förhållande. trodde inte det skulle ske, inte nu. men det sker när man minst anar det!

"with you I can see clearly
with you I understand
with you I'll live forever
with you I feel like someone good"


C.U.S

Inga kommentarer: