måndag 19 maj 2008

sömnlöshet

blä säger jag bara. hatar mina sömnproblem!!! hur länge ska man stå ut med sån skit!? det kan man ju fråga sig, vilket jag just gjorde. nu är klockan 03:54 måndag morgon och jag har ännu inte somnat. gick precis upp ur sängen för jag kunde verkligen inte somna. det här är fan helt sanslöst! blä usch och tvi! jag känner snart för att ge upp om detta inte löser sig snart! men måste fortsätta... om två veckor kanske jag får sovit ordentligt i några dagar iaf. några dagar bredvid dig borde få en verkan åt rätt håll, då jag kan känna mig lite tryggare. känna din kropp emot min, känna din värme... jag är fortfarande lite sur för att jag försa mig, men shit happens when you party naked som jag brukar säga! hoppas bara att du blev glad iaf. annars är det ju ingen större mening med det.

nu börjar jag bli riktigt pissed. antingen så gråter jag mig till sömns eller så somnar jag för att jag helt enkelt är alldeles för utmattad eller så somnar jag fan inte alls. KAN DET INTE FINNAS NÅGOT JÄVLA MELLANTING!?!? känns helt meningslöst att gå och lägga sig nu då jag knappt kommer få sova något alls. kör hellre slut på mig själv till inatt igen så jag kan sova en hel natt utan problem. en drömlös natt hoppas jag också. dom senaste nätterna har inte varit behagliga i drömlandet hela tiden. en del behagliga drömmar, men också en hel del obehagliga drömmar som jag reagerat värre på.

nej, bajs på er!

C.U.S

1 kommentar:

Anonym sa...

Obehagliga drömmar? Tell me?