torsdag 20 mars 2008

ja må dom leva uti hundrade år!

"ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år!" vart det att sjunga tre gånger igår kväll. först för Helmer, sedan för Kiwi när han kom instaplade till rummet där vi satt på förfesten hos dansken, och sen för Swärd när han kände för att titta in, fick släpa in honom i rummet. som ni förstår hade vi alltså tre stycken födelsedagsbarn igår! Kiwi blev 18, Helmer 19 och Swärd 20. riktigt lyckad kväll måste jag ju säga.

kvällen startade med en cider på park tillsammans med clara och linn, innan kiwi, marie, emelie, teresé, ina och emmilie kom och tittade in. sedan bar det av till dansken för förfesten! där vart det dricka, dans (inte jag då) och allmänt snack innan det bar av till O2, nog stans exklusivaste nattklubb. första gången jag var där, riktigt snyggt var det där! där var det ännu mer dricka, festande och allmänt snack. sjukt trevligt var det! vart nog lite för mycket av det goda till slut, inte allt för mycket, men liiite för mycket. runt halv ett tiden drog jag mig därifrån då jag skulle ta med mig linn hem som var tvungen att vänta på mig. vi kom hem runt kvart i två då vi gick och la oss näst intill direkt. tog ett tag innan vi somnade, men vi lyckades med det till slut också.

sen var det skola vanlig tid på morgonen, 8:40. jobbigt värre, satt fan och nästan föll till sidan minst fem gånger under den historie lektionen, men direkt efter bar det hemmåt. för att vara skärtorsdag så var det rätt lugnt, men detta var vid 10-11 tiden då jag for ner till stan med farsan för att fixa lite saker inför min polen resa nästa vecka. måndag, annandag påsk, bär det av till polen klockan 6:15 på morgonen! jippi! not. sova hela första dan på bussen lär det bli kan jag ju säga, lite in flames i lurarna och sen snarka!

det var allt för just nu iaf!

C.U.S!

1 kommentar:

Anonym sa...

VAD GJORDE DU MITT I NATTEN!? =O Hahahhahahahaha