söndag 2 mars 2008

kiss konsert och skitliv

o ja! kiss spelar i stockholm den 30 maj! nu gäller det att bestämma sig. kiss eller metaltown? kiss - once in a lifetime chance mer eller mindre. metaltown - kommer fler gånger. kiss överväger i där. men är det någon som vill gå på kiss med mig? hoppas det! tony kommer säkert vilja, hoppas jag iaf, även fast det är dyra biljetter. det billigaste jag hittat var 889:-, men, det är ju kiss för fan!

och nu till det andra. skitliv ja. vet ju fan aldrig vad som sker med mig. i ena stunden är jag jätte pepp på att se på en film, börjar se, mitt i filmfanskapet blir jag cp deppig. saker som händer i filmen, som inte ens har något med mig att göra, gör mig sjukt deppig. kanske för att det känns inom en, saker som det känns som man upplevt. jag vetta fan, deppig blev jag iaf.

sen har man diskuterat tillit ikväll med matilda, vilket var ganska intressant. fick man lära sig lite mer om henne, vilket var bra. nu vet jag lite granna hur hon funkar. hoppas bara det blir bättre för henne. var lite saker som var väldigt synd, enligt mig. men det tar jag inte upp här, det är hennes privata liv.

även skrivit halvklart mitt projektarbete nu, vilket är bra. fortfarande massor kvar att göra, men det ska inte vara klart försän 1 april, bara en delrapport som skall in nu imorrn (eller idag snarare, 11:47). detta var en lättnad, nu skall jag bara ta tag i modern historia arbetet som skall vara klart på tisdag absolut allra senast, annars blir det inget betyg i den kursen. vilket är surt som fan. jag skall skriva om kriget i norra afrika (egypten, libyen), samt slaget om kreta, och italiens invasion av grekland (det är andra världskriget vi snackar här). sen skall jag skriva om danmark under kriget, vad som hände där och så. och även om en snubbe under andra världskriget som var viktig, jag fick en amerikansk general vid namn douglas mcarthur.

nej nu ska jag spela lite guild wars sen ska jag knoppa! repning imorrn, samt foto för den lokala tidningen!

Inga kommentarer: