fredag 7 mars 2008

dead eternity

är en jävligt bra låt med in flames. men det jag syftar på är min nya låt, som också heter just dead eternity. jag kom inte på att en in flames låt hette så försän långt efter jag skrivit låten. det roliga är att just min dead eternity är inspirerad av just in flames. men sånt händer, finns många låtar som heter det samma så.

dead eternity handlar om att följa sina egna drömmar, och inte följa andras drömmar (t.ex föräldrars). man har kanske planerat med andra för länge sen vad man skall göra i framtiden, och sen kommer man på att man vill göra något annat, så istället för att göra det man bestämmde för länge sen ska man följa den drömmen du har istället. skapa dig ditt eget liv, följer du inte dina drömmar kan ditt liv lätt bli mekaniskt, dina mänskliga känslor och sinnen fungerar inte fullt som dom skall.

dead eternity
a cascading fall of my dreams
or is it yours?
it’s time to face reality

we do not share the same vision
this is the end
the end of your reality

everyday we try
every time we say
this won’t work
we’re not one anymore

my senses for humanity is dead
no feelings
erased memories is all

we’re all living in a dead world
we’re the ones
the ones responsible for all

everyday we try
every time we say
this won’t work
we’re not one anymore

1 kommentar:

Anonym sa...

Thats Good Shit man! Du lyckas alltid ;)