onsdag 5 mars 2008

när personer försvinner...

... märker man verkligen hur mycket man uppskattar dom. idag fick man reda på att en god vän slutat på skolan. namnet tänker jag inte avslöja ifall hon kanske inte vill detta. det kommer bli riktigt tomt nu, brydde mig verkligen om henne. uppskattade henne verkligen. blev riktigt ledsen när jag fick veta. det är verkligen synd. men livet går vidare och det gör även hennes. men hoppas vi kan träffas ofta ändå!

bara 2 dagar kvar nu till konsert. ska bli kul som fan att spela på hemma plan nu. hoppas på mycket folk! ska till radio prime imorrn och prata, och kanske spela en låt eller två. kommer bli intressant, och läskigt. sen utgång på lördag också tillsammans med Clara. det ska bli kul! bara ta en drink och umgås lite efter konserten. fin människa det. känner mig verkligen uppskattad i hennes närvaro, och man kan verkligen vara sig själv. diskutera allt från super viktiga saker till helt orelevanta händelser. allt det utan att behöva stå ut med att någon säger åt en att inte försöka vara så smart, eller skrattar åt en. riktigt bra! det är samma med hennes syster. Linn och Clara är de bästa systrarna som finns. jag bryr mig om er ska ni veta! thanks for being!

C.U.S

Inga kommentarer: