måndag 10 mars 2008

spelning och trevliga natt samtal

fan fan fan. att jag inte kan hålla mig till att skriva en gång om dagen! borde skrivit i lördags när jag kom hem, men det dök upp en äna banäna och började snacka med henne så glömde helt bort det, och igår var jag uppslukad i filmen Ice Princess!

i alla fall! i lördags var det konsert, välgörenhets konsert, alla pengar från éntren går oavkortat till WWF. dessutom sålde vi (When Hope Falls) två t-shirts! vilket var bra, sen fick vi även 1000:- av Arthurs morsa och hennes kille. skit bra! spelningen gick även den jävligt bra, dåligt ljud som fan bara, vilket är tråkigt. kom väldigt mycket folk, mellan 120-130 pers, varav en stor del var där för att se oss, de stack efter vi hade spelat, vilket gjorde att det var mindre folk där för att se M Ä B E. han blev lite sur tror jag, var jätte synd för dom var jätte bra! men nästa gång mäbe!

när man kom hem vart det slappa som gällde, då tänkte jag faktiskt skriva här, men som jag sa dök en äna banäna upp, så fastnade i samtal med henne istället. hehe. var jätte trevligt, vi satt från kanske 12 till 4 på morgonen och pratade om allt möjligt. skit kul och jävligt trevligt faktiskt, det får man nästan göra om! sen hittade hon en rolig grej på youtuben, en sång som hette "mango tree" jätte skön låt verkligen. ni kan se videon här nedan!

C.U.S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det går i rätt riktning ;) Ni måste hit å spela typ NU!

Anonym sa...

ja, det var trevligt ;)