måndag 28 april 2008

musik, film och annat drid

hmm, ja, på uppmaning av matilda får jag faktiskt aktivera mig i bloggen, då hon läser den dagligen vad jag har förståt? iaf. ska försöka klara av det matilda!

de två senaste dagarna har jag nog pratat lika mycket i telefon som jag gör på en vecka vanligtvis xD fan vad parlino äger! ^^ har pratat sammanlagt ca 10 timmar sen i lördags. thats the shit! haha! väldigt givande samtal också ^^ vilket är bra :) annars har det kanske inte varit den mest intressanta helgen. längtar som fan till nästa helg :) då fyller jag år på lördagen, och ska få världens största födelsedagskram av matilda, och en present som jag är lite små rädd för vad det ska va, sjukt spännande :) sen på kvällen ska jag på Kamelot i Oslo för andra dagen i rad (fredag ska jag på dom i Göteborg tillsammans med matilda). sen på söndagen ska jag kanske till anna och se på film :) antingen ska vi se alla pirates filmerna, eller börja se star wars filmerna ^^ äntligen någon som älskar star wars filmerna lika mycket som jag :D sen ska vi ha hårdrockskväll hos mig helgen efter det, med vi menar jag anna, jag, tony och annas kompis anja! :D ska bli kuligt värre :D

sen har man även fått upp ögonen för lite ny musik tack vare anna :P judas priest börjar jag smått tycka om, och sen skid row är riktigt bra! (ett smak prov längre ner ^^). bra musiksmak och filmsmak ;) good shit!

nej, nu ska jag typ nanna snart :) prata klart med emme först! natti natti!

C.U.S!

Skid Row - I Remember You

1 kommentar:

Anonym sa...

ooooooohhhh!
Jag säger ju det ;) I know whats gonna happen =P