torsdag 24 april 2008

what the hell

har fått lite klagomål idag om att jag inte uppdaterar min blog, vilket man får försöka ändra på. visste inte att det var så intressant läsning? det har sina anledningar att man inte skriver, det finns helt enkelt inget att skriva om egentligen. det blir mest tomt snack tycker jag, även fast man skrivit lite tunga grejer nu senaste. fast det känns ändå bara som att få ut det ur skallen, bara som skrift.

hur som helst. hade historia prov idag! gick utmärkt känns det som! första och andra världskriget, mellankrigstiden samt ryska revolutionen handlade det om. var nästan samma frågor som baatz gav oss på ett oförberätt prov för nån vecka sen i modern historia! så det var ju hyffsat enkelt, allt förutom ryska revolutionen. men det gick bra det med!

igår hade jag en liten klantig incident då jag gick in i en pelare på EuroCash, en jävligt hård smäll också. har en bula ovanför vänster öga, en spräckt överläpp (inne i munnen), ömmande tänder. dock klarade jag mig utan några skråmor på tänderna.

annars händer det inte så mycket. kanske det att man har börjat få en ganska bra kontakt med någon man har spanat in ett bra tag, vilket alltid är kul. man får väl se vad det tar vägen någonstans! man kan ju alltid hoppas! men med min typiska tur är väl det näst intill onödigt. lär väl bara bli besviken som vanligt! tråkig skit... kul person att prata med åtminstone. gjort mig mycket glad de senaste dagarna! mått bättre än på ett jävla bra tag kan jag ju bara säga.

imorgon ska jag till göteborg och gå på universeum med dom über underbara miljöeleverna! mysigaste klassen på hela skolan no doubt! :D

that's all for now folks!

C.U.S!!!

Reflexion - Crashing Down

Inga kommentarer: