onsdag 24 september 2008

Please heal me...

... I can't sleep. Thought I was unbreakable, but this is killing me. Call me, everything, make me feel unbreakable. Lie and set me free.

Heh.. Blir bara tråkiga inlägg nu för tiden. Aldrig nåt glatt och framåt, inget hopp. Blir iofs lite svårt med hopp då jag inte har något kvar. Det är totalt dött. Jag är död, men ändå lever jag. Jag är inget mer än tomhet. Luft... Allt faller ihop. Kunde en gång prata om allt och inget med dig, lita på dig till en viss grad. Nu känns det som att ord du sagt inte var mer än tomma ord, något du sa för att slippa mig. Vilket du ska få... Fr.o.m imorrn ska du få slippa mig.. Det blir Magnus fritt... Nu klarar jag helt enkelt inte mer... Hej då.........

1 kommentar:

Matilda "ADarkWintersNight" Fernholm sa...

Ih here anyway..hoppas inte de va mig som var i inlägget men det tror jag inte...