lördag 27 september 2008

nothing can change it...

Ibland är jag bara dum. Rent av dum... Jag vet nu... Jag vet nu att min kärlek till dig fortfarande är alldeles för stark... Mår inte bra av att knappt höra av dig... Jag älskar dig fortfarande, nothing can change it... Du sa att du inte var bra för mig, men vad är bra för mig om inte någon som får mig att känna mig mänsklig och som en bra människa? Det är en fråga som jag nog aldrig kommer få svar på... Frågan betyder egentligen ingenting, bara att du vet att jag älskar dig betyder nåt... Kom ihåg det...

1 kommentar:

Matilda "ADarkWintersNight" Fernholm sa...

Precis som du ville säga till mig att man kan framkalla känslor, så kan man få bort känslor. Man måste bara vilja komma ur skiten så kan man koppla bort de känslorna, men som sagt din vilja måste finnas där