fredag 12 september 2008

the day when i broke down...

... that day is today. vill inte skriva om vad som hänt, räcker med att veta att jag verkligen har hoppat in i den jävla stormen in, med huvudet före! jag är verkligen en stor jävla idiot, som håller fast vid ett dött hopp. "there never was much hope, only a fools hope". det känns verkligen som mitt hjärta gått i tusen bitar. aldrig känt det tidigare, inte så här. jag är inte stark som folk kanske tror. jag klarar inte av att vara mig själv, att ha mina känslor, att ha mitt huvud, att ha mina tankar. kan jag inte bara ge bort all jävla skit!?!?!?!?!? kasta bort det i soptunnan eller något.... jag PALLAR inte!! jag vill ha ett hjärta av sten, inte ha några känslor alls.... kunna stänga av mina funktioner och bara vara en robot liknande varelse....
....
....
.....
.....
....
...
.....
....
.....
...
...
död
.....
...
....
....
...
...

1 kommentar:

Matilda "ADarkWintersNight" Fernholm sa...

ehmm jag kanske inte borde skriva, men jag förstår verklugen hur du menar, att man ara skulle vilja kunna göra som många andra, stänga av sig själv och bara gå på.. "I feel like shit, but at least I feel something" harinte samma betydelse för mig längre.. skulle hellre byta tillbaka