tisdag 8 juli 2008

i feel...

... like shit, but at least I feel something. en rad en vis man vid namn Anders Fridén skrivit.

jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men ändå sitter jag här och skriver. varför har jag ingen aning om. borde sova nu då jag jobbar imorrn, men sömnen är ett problem. tänker... tänker på... tänker alldeles för mycket på allt och ingenting. saken blir inte bättre av att de lugna låtarna som berör allra mest ljuder ur högtalarna också. jag tänker på kärlek. kärleken till en speciell person. min kärlek till just min speciella person är stor. hur stor är svårt att förklara. ibland blir det lite jobbigt då man kan bli "ställd mot väggen" eller vad man skall säga. det blir så djupa samtal, och allt blir svårt att få ut i tal eller nerskrivet i skrift. "jag älskar dig" känns inte riktigt att räcka till, men ändå de enda orden som finns att tillgå. jag har fått höra vid flera tillfällen från olika källor att jag borde ha någon som kan ge mig något, vilket jag känner att jag har. för vem kan ge något mer, något bättre än livsglädje och kärlek till livet? detta är något som inte kan beskrivas i ord. så jag tror jag sätter punkt för dagens inlägg där, och avslutar med en liten modifierad text till en låt som beskriver lite av hur jag känner. god natt och hej då.

with you I can see clearly
with you I understand
with you I'll live forever
with you I feel like someone good

1 kommentar:

Anonym sa...

frå olika källor? Jag kanske är en ny åsa i dina vänners ögon..