söndag 15 juni 2008

bra betalt = må dåligt

fan vad svårt det ska vara. idag (eller igår beroende på vad den här bloggen säger, den 14 juni iaf!) fick jag jobb på tobaks vagnen, vilket jag egentligen inte skulle ha då jag blev avvisad tidigare i våras. det var alltså tänkt att jag skulle jobba hos farmor och farfar. hos farmor och farfar får jag dåligt betalt (300 kr/dag), på tobaks vagnen får jag bra betalt (ca 90-95 kr/tim). dock ska jag stanna hemma och jobba på tobaks vagnen kanske jag inte kommer må så där jätte bra av att vara hemma, men jag får mycket mer pengar. jobbar jag däremot hos farmor och farfar kan jag må mycket bättre, men gud vad dåligt med pengar man får. VAD I HELVETE SKA MAN GÖRA!? är mycket pengar värt att må dåligt för? I don't know. känns inte så. får se imorrn hur det går på min andra provdag >__<

Inga kommentarer: